2013. január 29., kedd

valtozo


miert pont ez a kep? talan azert mert szep.  

mostanaban keveset irtam. sokszor duhos voltam, sokszor elfoglalt, sok mindennel. voltak, vannak terveim, idobol meg kene meg egy extra 24 ora a normal nap melle. azert a napi irogatas hianyzott. es tortent egy szemleletbeli valtas a sok zur kozben, belul, bennem. az lett a valaszom mindenre hogy befele fordulok, nem, nem magam fele, hanem a csaladom fele. azok fele akik miatt erdemes tovabb csinalni. nem mintha eddig nem torodtem volna veluk, de most igyekszem kiszakadni a napi rutinbol, elengedtem a muszaj dolgokat, nem erolkodok. ez rajtam, rajtunk mulik, hogy mi lesz belolunk. es most van erre ido, ennek most van itt a helye. nem idegeskedek, hanem leulok es jatszunk, kirakozunk, mozizunk, beszelgetunk. nem tunik bonyolultnak, ugye? pedig nem olyan konnyu. marmint tenyleg figyelni a masikra. es milyen jol esik:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése