2012. október 8., hétfő

oszvaras, nem borusan


na jo egy ilyen keppel azert lehet koszonteni az oszt, nem??? 
itt jo (lenne) varni a hullo faleveleket. 
ahogy nezegettem egy kicsit ezt a fotot, elgondolkodtam es nyugtaztam, hogy igen, bennem ez bizsergeto es jo erzest kelt. pedig nem volt mindig igy. emlekszem regebben kisebbfajta targediakent eltem meg az elso kabat felvetelet, a nyalkas ido visszatereset, a rovidulo nappalokat, meg ugy egyaltalan a nyari lazasag utani ujrahetkoznapok, ujraegyetem, ujraugyanugy, aztan ujramunka... panaszkodtam, lamentaltam ahogy kell. 
hat csak annyi valtozott hogy anyuka lettem es bizony egy kicsit kevesebb idom van gondolkodni azota. ugy altalaban mindenen. azon meg aztan plane kevesebbet agyalok hogy jaajj de rosszkedvem lesz a szitalo esoben... a gyerekeket semennyire sem zavarja a szitalo eso vagy a hideg. gumicsizma, esokabat, legalabb lehet pocsolyaban ugralni. ennyi. en meg megyek veluk ahogy kell. 
sot, ilyenekre gondolok osz elejen hogy de jo lesz gesztenyet gyujteni, aztan elbabozni veluk valahogy, meg majd a sutotokozesek, mindenfele formaban, ugymint leves, ugymint ijesztgetos lampas, es akkor a karacsonyi keszulodeseket ne is emlitsuk... meg hogy este otthon forro kakaot iszunk, meg rajzolgatunk ha mar lefagyott kinn a labunk, ilyenek.
pont most fogalmazodott meg par napja hogy addig mig az embernek nem szuletik gyereke valahogy nem tud tullepni onmagan, nem lat ki a sajat vilagabol igazan. egy szerelemben is tudunk odaadoak lenni termeszetesen, de az valahogy nem ugyanaz, a szerelem (jo esetben) egy kiegyenlitett, teljes, kerek viszony  (mindemellett ha szeretunk persze barmit megteszunk a masikert de ez egy masik tortenet). 
a babak meg rank vannak utalva es (szinten jo esetben) ok az elsok, ez nem is kerdes. baromi felelmetes a felelosseg amivel egy masik eletrol kell gondoskodni. aztan persze a szimbiozis lazul, a kotodes megmarad, de egyre inkabb atalakul ez is. azert megtapasztalhato, ha csak egy rovid ideig is, hogy milyen erzes ha nem en vagyok az eletem foszereploje hanem valaki mas, aki raadasul sokkal fontosabb... mint mondtam szerencsere a gyerekek nem hagyjak tul sokaig hogy barmifele felelossegen ragodjunk. ok mozgatjak a rugokat.


huu, nem akartam ilyen messzire menni, csak egy szimpla oszvaro, vegre borkabis posztra gondoltam. majd legkozelebb.meg arrol hogy milyen valojaban ket 120 cm alatti gyerekkel kirandulni, otthon barkacsolni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése