2012. november 16., péntek

felesegnek szuletett


ez csak egy szorakoztato, konnyed kis sorozat, tudom, tudom. oke van benne par halaleset, sotet kis ugy, de azert megis habos kis esti kakao vagy mi. es most vege lett. 8 eve kezdtek vetiteni? valahogy ugy. hat nem mondom hogy folyamatosan kovettem az esemenyeket, merthogy voltak idoszakok amikor a teve tavkapcsolojaig sem jutottam el, nemhogy egy sorazat megnezeseig. 
de emlekszem arra az idore amikor a belvarosi kis lakasunkbol atslattyogtam a baratnomekhez szerda este mert par napig nem volt kabeltevenk es hat a szuletett felesegeket csak nem hagyhattam ki... aztan vissza, jo kis kinaikajat hoztam utkozben, esetleg meg egy filmet a tekabol, hiszen masnap ugyis "csak" dolgozni kellett menni, semmi komoly. habar a 10 oras nyitas neha igy is korainak bizonyult a hajnalig tarto filmek miatt. 
ez akkor meg kivulrol figyeltem az anyukak taborat, a parkapcsolati szalak gondolom jobban megfogtak. aztan jott egy kis szunet, szuletett ket kislanyom. most mar teljesen mas szemmel neztem az utolso resz szulos jelenetet. nyilvan mosolyogva es nem kivancsian, mint regen. sot, felelmetes, de arra gondoltam hogy mi lesz amikor majd en segithetek a lanyaimnak hasonlo helyzetben. tudom hogy meg fenyevekre vagyunk ettol, de az elmult par ev megiscsak megvaltoztatta az eletem, eletunk. 
ratett erre az erzesre meg a filmben kozben elhangzo mondat is, ami valahogy ugy szolt, hogy "onnan tudod hogy megoregedtel hogy az emlekeidre nezel vissza inkabb, nem a sajat almaidra figyelsz tobbe" arra hogy hogyan teltek pl azok az evek amiket most mi eppen taposunk: a gyerekkori esti furdesekkel, nevetesekkel, bujasokkal, mindennel. 
szoval kicsit szomoru vagyok hogy vege lett, de amiatt egyaltalan nem hogy kozben anyuka lettem, kertvarosba koltoztem es mar nem csak egy poenos jelenetnek fogom fel hanem melyen aterzem amikor lynette-et leallitja a rendor, a gyerekei hatso ulesen orjongenek, nyelvet nyujtogatnak, a rendor meg beszol hogy azert legalabb megnevelhetne oket, mire elszakad nala a cerna, bekattan es le akarja uvolteni a rendor fejet... ilyen csak a hulye amerikai filmekben van, igaz?? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése