2012. november 9., péntek

hetkozben tortent



a heten par napra kivontak a forgalombol, onhibamon kivul kikerultem a verkeringesbol es meglepo   fordulatokhoz vezetett a dolog. konkretan annyi tortent "csak" hogy nem volt internetem. 
sajnos mindenem a neten van, adatok, elerhetosegek, mindennapi iromanyok, kepek, inspiraciok, minden. menthetetlenul internetfuggo vagyok. kicsit szegyenkezve ismerem el, de igy van. nagyon nehezen mentek a dolgok nelkule. a gyakorlati ugyek es a haszontalansagok is hianyoztak. 

igy most egy cimszavas osszefoglalo kovetkezik. 

hat eso az volt, neha szelesen, hidegen, neha csak lazan, szemerkelve, osziesen. de azert meg mindig csalas piciket hogy novemberben kispulcsiban setalunk a napsutesben - mert azert az is volt.

az egyik este megneztem egy misztikus filmet - kisebb nagyobb megszakitasokkal, meleg kakaoval, pleddel. jol esett, bar nem annyira kotott le, a hosszu reklamok eleve elveszik a filmezos varazst, de borzongani neha jo - lenne. meg ugy egyaltalan, tevezos elmenyem volt na. az ingerkuszobom amugy eleg alacsony, en sajnos, nem sajnos, nem szocializalodtam sem harry potteren, sem vampirokon, majd behozom kesobb bizonyara, most nem hianyzik egyenlore.



mondjuk erre egy vicces kis tortenet is jol reflektal, a nagylanyom jatek kozben egyszercsak megkerdezte hogy "de apa, minket is neznek a teveben?"
neha rajzfilmet szoktunk teveben nezni, ketszer latott gyerekfilmbol reszletet, tulzottan nem kototte le a dolog, de nyilvan szoget utott a fejeben hogy minek nezzuk mas eletet filmen... ennyi erovel a mienket is nezheti valaki, nem????


a legmeglepobb kis oromom a heten ez a kis sarga virag volt. lassan mar ismerem a kornyekbeli vadviragokat, marmint ha nevrol nem is annyira, de rendszeresen gyujtjuk szedjuk oket tavasztol kezdve, mindig van egy szep kis csokrunk az asztalon. igy meglepodve lattam seta kozben, egy jol ismert helyen magaban uldogelni ezt a kis sarga viragot. helyes volt es igy november tajan ritka mar a friss virag, szoval leszedtem, hazavittuk. otthon ahogy szetszedtem, hirtelen leesett, nem is a kinezete hanem az illata miatt hogy olyan ismeros ez a noveny... meg az andrassy uton laktunk, jo regen amikor a kedvenc kis zoldsegesunknel megismertuk es megszerettuk a rukkolat, leginkabb siman paradicsommal, mozarellaval, balzsamecettel. most meg itt teremett a hazunk kozeleben, vadon szabadon, jo kis meglepetes, jol meg is ettuk vacsorara salatanak. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése