2012. november 30., péntek

izelito


ma eloszor ezen az oszon, telen?, a seta utan piros arccal ertunk haza, kifujta a szel. 
szoval elkezdtuk.
bar hivatalosan holnap inditjuk a telet, adventet, de azert megis, mi mar elkezdtuk, izgulunk, diszitunk esigytovabb. ajandekok szuletnek amikor csak van egy kis idom, csinalunk ezt is, azt is. mult heten orakat toltottem (vagy egy orat biztosan) egy hobbiboltban, hogy elmeruljek a kulonbozo technikak es kellekek surujeben, jol szorakoztam, de tenyleg a puffadosra szarado ragsztok, festekek es a kicsi csigas muhajak kozt, nehanyhoz eros kepzeloero kellet azert, par a papirok illata es festekek sokasaga is mindig elcsabit. egyuttal rajottem hogy ez bizony kokemeny uzlet, hiszen folyamatos porges volt, jottek mentek a nok: a  gyongyfuzo tiniktol a 20-30-as munkautani onkifejezos kreativ csajokon at az idosebb, csendesebben szemlelodokig sokan megfordultak ott. 
aztan persze arra is rajottem hogy semmim sincs, de sebaj. legalabb a tobozokat, agakat, termeseket, nem kell 3-4 db-os kiszerelesben bezacskozva megvennem, mert ezeket mar begyujtottuk, seta kozben, hetekkel ezelott. ez is valami. 
szoval otletek ujragondolasa es a kivitelezesek kovetkeznek, peldaul az adventi koszoruke, holnap folytatom.   


egy kis kepzavar, kapjon mar a buddha is fenyoagat nem??? 
ha mar itt tartunk: ki talalta ki hogy a fold forgjon es egyik oldalan nappal van a masikon ejszaka? 
es az isten no vagy ferfi? es sohasem hal meg? es nagyon oreg? 

hat mi vagyok en? csak egy anyuka. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése