2012. május 23., szerda

eso esett

na ki szereti, kiszereti az esoszagu majust? a nedves fold vagy akar a vizes beton illatat? ha nem kutyapisiaztatta a jarda akkor a beton is eleg jo tud lenni. foleg ha elotte a fullaszto, paras meleg levegot szivtuk.  
 ezt a "majusi eso aranyat er" dolgot nem nagyon ertettem mielott ki nem koltoztem a varosbol, de tenyleg, szinte a szemem elott nonek a novenyek. azert hardcore foldmuvelesben nem vagyok jartas, bar gondolom ott is szembeotlo a valtozas ilyenkor. en csak affele hobbikertesz, hobbinezelodo vagyok: keresem az ujabb es ujabb vadviragokat, vazaba teszem oket es mondjuk seta kozben lekapkodok egy-ket jokora bodzaviragot hogy legyen a vacsora melle egy kis udito tea helyett. ilyenek. ja meg a kis egynyariakat nevelgetem cserepben. biztos nem nonek ki ujra??
na persze akad a csaladban nagyobb baberokra toro is, aki komplett paradicsompalantakat nevelget - majd beszamolok a termesrol. egyenlore bevallom nem vagyok miattuk tul lelkesek, pusztan onzo esztetikai szempontok alapjan valasztok novenyeket es hat egy paradicsomnovenyke naaa... nem gyonyorkodom benne a reggelli kavekortyolas kozben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése