2012. május 31., csütörtök

ugras elott

sosem tudhatod mikor tortenik valami olyasmi ami meghatarozza az eleted tovabbi reszet. kesobb, sok ev mulva visszagondolva persze latszodik hogy mi volt az a tortenes ami elinditott valami fele, de a jelenben ezt nehez megmondani.
lehet hogy kicsit lilakodos az eszmefuttatasom, de idovel majd kikristalyosodik minden. bennem es korulottem is.
sokaig kerestem az utam, es egy jo ideje ugy tunt, sinen vagyok. aztan par eve gyokeresen megvaltozott az eletem es ezzel egyidoben a vilag laba alol is kicsuszott a talaj. megbolydult minden, sajnos nem jo ertelemben. mindegy, nem keseregni szeretnek, aztaztannem. hanem keresgelek. kicsit ugy erzem magam mint kamaszkoromban, csak kozben a tet valahogy megnott es a dontetesimnek sulya van, pusztan azert mert mar nem csak rolam szolnak. a lenyeg azt hiszem az hogy ha elindulok akkor aztan menjek menjek menjek tovabb, es szeressem azt az iranyt. higgyem el hogy egyszercsak odaerek vagy legalabbis jofele haladok.
de egy jo nagy elrugaszkodas azert kell.
vigyazz, kesz es ugraaaaaaas!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése