2012. július 30., hétfő

vicces hetkezdes

szep es laza hetet kivanok mindenkinek, egy kedves kis csokorral es egy reggeli kaveval, mar megvolt ugye?

egy nagyon helyes gyerekszaj tortenet. a lanyok nemreg talalkoztak eloszor a halal temakorrel (irtam is rola mar:
http://gardrobom.blogspot.hu/2012/06/vagyott-szalak.html )
a nagy ablakoknak repulo cinkek kapcsan ujra elokerult a tema, most az egyik terasz elott talaltunk egy "beutott feju, meghalt cinkerol, akit majd kesztyuben el kell ultetni (ertsd: temetni)", szoval megint tobbszor atbeszeltunk mindent.
par nappal kesobb hazafele setaltunk a tropusi paraban, surgettem zsofit, hogy haladjunk mar, mert olyan meleg van hogy mindjart meghalok. azonnal ramszolt hogy nem mondunk ilyet, szepen bocsanatot kertem (en is szoltam neki mar hogy ezzel nem viccelunk), a kismukk meg nyalokazas kozben odavetette: anya, te nem vagy cinke.
ergo en nem halok meg:)



2 megjegyzés:

  1. Hahahaha........... jó fejek a Lánykák , is .... :)

    VálaszTörlés
  2. a humorerzekuk szerintem a fogaikkal egyidoben bujt elo beloluk... az ironia meg talan a masodik gyertya elfujasa utan:)

    VálaszTörlés